Halaman

Selasa, 7 Jun 2016

RAWATAN YONI


Yoni adalah Sanskrit untuk Vagina

Mengapa melakukan wap Yoni ?
Dari perspektif fizikal, Yoni anak sungai adalah cara yang baik untuk membersihkan rahim , membantu menyingkirkan bahan buangan yang tidak diingini dan lapisan lama. Ia juga membantu untuk menggalakkan Rahim ke dalam kedudukan yang terbuka dan lebih tegak.
Dari perspektif emosi dan rohani, ia benar-benar memasuki melalui Root Chakra anda untuk membersihkan . Jadi, anda boleh mempunyai pengalaman yang menyakitkan atau kenangan yang tidak diingini daripada rakan-rakan yang "berada " dan "melekat" melalui Root Chakra anda.




Sebagai alternatif, anda boleh mencari untuk menggalakkan Cinta atau Kesuburan ke dalam hidup anda, dan jika Chakra Root anda disekat , ini boleh membantu untuk menggalakkan tenaga yang betul cara anda. Wap Yoni adalah rawatan yang indah yang membuka dan menyambungkan anda ke rahim anda, membolehkan ruang untuk rahim  berada di tengah- pemikiran anda , membawa penyembuhan dan kasih sayang kepada pusat kesejahteraan wanita!
                                                          

Bagaimana untuk melakukan wap Yoni

Untuk rawatan Wap Yoni anda perlu segelintir  besar daripada mana-mana satu herba yang segar yang dinyatakan di bawah (atau mana-mana gabungan dua atau lebih) mendidih dalam periuk besar yang memegang kira-kira dua liter air. Jika herba yang anda gunakan adalah kering, anda perlu segelintir tunggal yang besar dengan jumlah yang sama air. Rebus herba di dalam air selama dua puluh minit dan keluarkan dari haba.
tuala diikat di kaki dan pinggang anda untuk memegang pada musim panas ini. Anda harus kekal di kerusi menyerap wap herba ke dalam Vagina anda untuk dua puluh minit.
Selepas itu, seseorang itu perlu berhati-hati mengenai pendedahan kepada draf sejuk atau tidur dalam bilik berhawa dingin. Anda perlu menyimpan hangat selepas mandi wap
Mandi wap Yoni ini boleh dilakukan pada bila-bila masa. semasa kitaran Haid anda, kecuali untuk 3 hari sebelum dan semasa haid dan mungkin akan berulang setiap bulan sehingga peningkatan direalisasikan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan