Halaman

Sabtu, 26 Disember 2015

RAWATAN RESDUNG

Saya juga menawarkan khidmat RAWATAN RESDUNG.


Kebaikan:~
Rawatan Resdung 
Resdung Melancarkan Perjalanan Darah Di Wajah Gatal Hidung Gatal Telinga Gatal Mata Gatal Kulit Muka Dan Kepala Membantu Menghilangkan JerawatMenghilangkan Sakit Kepala Mengurangkan Gejala Bersin Ketika Cuaca Sejuk Dan Waktu PagiMenghilangkan Kelemumur KepalaMenghilangkan Jerawat Badan Dan Gatal-Gatal Belakang BadanMempunyai Bau Yang Berbeza Berbanding Lilin Resdung Biasa. 
Merawat Masalah Resdung Secara Tradisional.

Bagi Yang Menghadapi Resdung Yang Kritikal Di Nasihatkan Selang Sehari Membuat Rawatan. Selama 1-2 Minggu Untuk Mendapatkan Kesan Yang Terbaik..

penyakit hidung yang melibatkan bahagian ‘sinus’.

Resdung atau ‘sinusitis’ adalah satu masalah global di mana 8 dari 10 orang normal yang membuat ujian klinikal akan didapati menghidap penyakit resdung. Apa yang membezakan seorang individu dengan individu yang lain adalah tahap kritikal resdung yang dihadapinya. Dalam kebanyakkan kes, masalah ‘sinusitis’ yang ringan tidak memerlukan apa-apa rawatan.

Didapati bahawa 60 hingga 65 peratus rakyat Malaysia mengalami masalah resdung yang agak menganggu rutin harian mereka samada mereka sedar atau tidak.

Namun begitu, kurang dari 50 peratus dari jumlah di atas yang mendapatkan rawatan bagi penyakit ini. Dipercayai juga bahawa 25 peratus rakyat Malaysia mengalami masalah resdung kronik. Kebanyakkan individu tidak mengambil apa-apa tindakan kerana mengambil remeh soal penyakit resdung.



Di Mana Lokasi ‘Sinus’?

‘Sinus’ adalah bahagian rongga berudara pada tengkorak yang terletak berdekatan dengan kawasan muka dan hidung. Kawasan berongga inilah yang menjadikan struktur tengkorak manusia lebih ringan.

Perbezaan rongga bagi individu biasa dan penghidap resdung. [SIP]

Terdapat lapisan membran (tisu-tisu yang membarisi kawasan ‘sinuses’) yang meliputi dinding ruang ‘sinus’ yang kosong. Kawasan rongga di tengkorang ini pula bersambung dengan bukaan hidung dan ini menyebabkan kawasan ini terdedah dengan unsur-unsur dari luar yang masuk melalui lubang hidung.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan